Heippa ja mukavaa lauantaita!

Tällä videolla puhun treenipäivän ruoista ja treenijaosta (videolla näkyvät ruoat ovat treenipäivien ruoka annokset). Torstain ja sunnuntain annokset ovat eri. Puhun myös painosta.

Toivottavasti tykkäsitte!

INSTGRAM – @pernillabockerman

SNAPCHAT – @piippulaama

[email protected]

10 Vastausta

  1. Sara Sippola

    ykköspytty tulee, oot niin kovassa kunnossa. Näkyy kyllä, että oot tehnyt töitä etkä oo hätiköinyt kisaamisen suhteen. Paljon tsemppiä! 🙂

    Vastaa
  2. santra reijo

    Toi on niin kamalan näköistä… Ja sitku sun ruuat pitää punnita… huhhu mun mielestä pitäisi syödä niin paljon ku haluaa.

    Vastaa
  3. Veera

    Oon yllättyny et noin vähä proteiinia. Oletin et tyyliin 150g per ateria proteiinia ja sit hiilaria treenin jälkeen vain.

    Vastaa
  4. sairaalloisenterve

    Oot upee, ja herran jestas noi lihakset 💪🏼 niin kiva nähdä tällasia oikeesti lihaksikkaita ja voimakkaita salilla käyviä naikkosia, eikä aina vaan sitä että ainoa lihas mitä siellä kasvatetaan ja kuvataan on pakarat. Tsemppiä!

    Vastaa
  5. WanessaWilma

    Onneks voin syödä mitä haluun😌😌hmm…taidanpa mennä tästä mäkkäriin

    Vastaa
  6. Pinja Mariia

    Oon seurannut sun menoa jo pitkään ja pakko nostaa hattua, kuinka kovasti teet töitä unelmiesi eteen! Paljon tsemppiä kisoihin <3

    Vastaa

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.